Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011
Εκπαιδευτικό παιχνίδι στα αγγλικά για παιδιά προσχολικής ηλικίας
Πορεία και συγκέντρωση αλληλεγγύης στη Χαλκίδα
αναρχικοί Μιχάλης Τραϊκάπης, Μαρία Οικονόμου και Αλέξανδρος Κόσσυβας
προσάγονται στο Α.Τ. Αρτάκης. Μετά την γνωστοποίηση ότι οι σύντροφοι
είναι αναρχικοί με ενεργό δράση σε κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες,
τους απαγγέλλονται κατηγορίες για ληστεία στην Εθνική Τράπεζα Ψαχνών
Ευβοίας. Αφού δεν υπάρχουν επιβαρυντικά στοιχεία που να τους συνδέουν
με την υπόθεση, τα στοιχεία αυτά έπρεπε να εφευρεθούν.
Κάποιοι ρουφιάνοι κάτοικοι της περιοχής καθοδηγούμενοι από τους
ένστολους μισθοφόρους του κράτους κατασκευάζουν ένα γελοίο και σαθρό
κατηγορητήριο, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την προφυλάκιση των δύο από
τους τρεις συντρόφους. Πέντε μήνες αργότερα ο ανακριτής Χαλκίδας καλεί
τον αναρχικό Βένο Πολυκρέτη ως κατηγορούμενο για την ίδια υπόθεση.
Οι διωκτικοί μηχανισμοί έχοντας στα χέρια τους ένα κατηγορητήριο
έτοιμο να καταρρεύσει, αναζητούν νέους τρόπους για να εκδηλώσουν την
εκδικητική τους μανία. Έτσι δύο μήνες πριν την εκδίκαση της υπόθεσης
στα Ψαχνά, οι αντιφατικές καταθέσεις ενός ψευδομάρτυρα εμπλέκουν τον
Αλέξανδρο Κόσσυβα και την Μαρία Οικονόμου σε νέα υπόθεση ληστείας στην
Ε.Τ. Σχηματαρίου.
Η νέα αυτή δίωξη φυσικά δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά ένα πολιτικά
οργανωμένο σχέδιο του κρατικού μηχανισμού που στοχεύει στην πολιτική
και κοινωνική εξόντωση των αγωνιζόμενων ανθρώπων. Το σύστημα βιώνει
μια βαθιά πολιτική, οικονομική και κοινωνική κρίση, βυθίζοντας την
κοινωνία στην εξαθλίωση, στην εκμετάλλευση και στην καταπίεση. Οι
διώξεις ολοένα και περισσότερων συντρόφων αποδεικνύουν περίτρανα τον
φόβο του συστήματος απέναντι σε επερχόμενες κοινωνικές αντιστάσεις.
Όσο η αντίσταση, η αλληλεγγύη και η συμμετοχή στους κοινωνικούς αγώνες
καταστέλλονται άγρια, τόσο εμείς θα στεκόμαστε αλληλέγγυοι στους
συντρόφους μας.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΜΙΧΑΛΗ ΤΡΑΪΚΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΣΣΥΒΑ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΕΝΟ ΠΟΛΥΚΡΕΤΗ ΠΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ
ΠΟΡΕΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 15/10/11 ΣΤΙΣ 12.00πμ
ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΤΡΙΤΗ 18/10/11 ΣΤΙΣ 9.00πμ
ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Για τις κινητοποιήσεις στη Χαλκίδα θα δρομολογηθεί λεωφορείο από την
Αθήνα. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 6986 817 883
Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011
Πολιτική εκδήλωση πρώην απεργών πείνας και άλλων μεταναστών
Πολιτική εκδήλωση πρώην απεργών πείνας και άλλων μεταναστών
ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΗ, 8:30μμ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΥΨΕΛΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟΣ
Τρία αιτήματα κυριαρχούν στο κάλεσμα που κάνουν οι πρώην απεργοί πείνας της Υπατίας και άλλοι μετανάστες, για την εκδήλωση που διοργανώνουν στo φιλόξενο χώρο της υπό κατάληψη Δημοτικής Αγοράς Κυψέλης στην οδό Φωκίωνος Νέγρη το Σάββατο 8 Οκτώβρη.
- Να υλοποιηθούν τα συμφωνηθέντα ανάμεσα στους απεργούς πείνας και την κυβέρνηση και πρώτα-πρώτα το δικαίωμα εργασίας, που ακόμη δεν τους έχει δοθεί, μολονότι πέρασε ένα εξάμηνο από την απεργία.
- Να επιστρέψουν άμεσα στην Ελλάδα οι τρεις πρώην απεργοί πείνας, που αποκλείστηκαν μπαμπέσικα από το δικαίωμα επιστροφής, όταν βρίσκονταν σε νόμιμο ταξίδι στην πατρίδα τους.
- Να δοθεί άσυλο στους τρεις πολιτικούς πρόσφυγες από τη Δυτική Σαχάρα και να αποφυλακιστούν άμεσα.
Η εκδήλωση θα κλείσει με συναυλία των Al Musawat, που θα μας ταξιδέψουν στους ήχους της Σαχάρας. Μαζί τους θα συμπράξουν Ελληνες μουσικοί, όπως ο Ιλάν Μανουάχ στα σαξόφωνα, ο Γιάννης Ξαρχάκος στην κιθάρα και ο Ντίνος Ξαρχάκος στα κρουστά.
Οι μετανάστες, βιώνοντας με περισσότερο δραματικό τρόπο στην κρίση, αντιμετωπίζοντας καθημερινά τη ρατσιστική κρατική πολιτική και τις επιθέσεις των αποθρασυμμένων φασιστοειδών, ζητούν την έμπρακτη αλληλεγγύη όλων των προοδευτικών ανθρώπων. Σας θέλουμε μαζί μας σ’ αυτή την εκδήλωση, για να διατρανώσουμε την απόφασή μας ν’ αγωνιστούμε όλοι μαζί για τα δικαιώματά μας.
Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011
Προβολή ντοκιμαντέρ στο καφενείο της Στρούγκας
Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011
Συγκέντρωση - Πορεία στη Νέα Φιλαδέλφεια τη Δευτέρα 27/6
Τρίτη 21 Ιουνίου 2011
Απόψε στην πλ. Μουστακλή (εργατικές) στις 8.30μμ
Θέλουμε αυτές οι συζητήσεις που όλοι πλέον κάνουμε και οι προβληματισμοί μας, να πάψουν να βρίσκονται στην απομόνωση του σπιτιού και του κλειστού οικογενειακού ή φιλικού περιβάλλοντος. Θέλουμε τις εμπειρίες, τις δυσκολίες, τις απόψεις, τη θλίψη ή την αισιοδοξία που έχει ο καθένας κι η καθεμιά από μας να βρεθούν έξω, δημόσια, να γίνονται κτήμα όλων των γειτόνων και θέμα συζήτησης. Πρώτα να μάθουμε τι απασχολεί τον καθένα από εμάς και ύστερα να συζητήσουμε πιθανούς τρόπους να τα αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί.
Με απλά λόγια, να ξαναπάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας.
Αν όχι εμείς
ποιοι;
κι αν όχι τώρα
πότε;
Η πρώτη φετινή συγκέντρωση θα γίνει απόψε Τρίτη, στην πλ. Σπύρου Μουστακλή, δίπλα στο 3ο δημοτικό σχολείο και στις εργατικές πολυκατοικίες. Θα προβληθεί η ταινία "Ακαδημία Πλάτωνος" του Φίλιππου Τσίτου και μετά θα επιχειρηθεί να συζητήσουμε όλοι όσοι βρεθούμε εκεί.
Η προβολή αρχίζει στις 20.30.
Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011
Τρίτη 14 Ιουνίου 2011
Τετάρτη 15 Ιούνη: ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ και να μείνουμε εκεί...

Το μεσοπρόθεσμο σχέδιο έχει ήδη κατατεθεί προς ψήφιση στη βουλή και απειλεί να ρημάξει όποια κοινωνική κατάκτηση ή δημόσιο πλούτο απέμεινε από το πρώτο μνημόνιο.
Ο χρόνος λιγοστεύει για τα εργασιακά μας δικαιώματα, την υγεία, την παιδεία, το ψωμί και την ελευθερία μας...
(διαβάστε εδώ το επίσημο κείμενο του μεσοπρόθεσμου. πριν ένα χρόνο ίσως μπορούσαμε να πούμε ότι δεν ξέραμε. τώρα όμως ξέρουμε τι σημαίνουν όλα αυτά...)
Τα καλέσματα πιο πολλά από ποτέ.
Διαλέγουμε και παίρνουμε:
7:00πμ Περικύκλωση της βουλής από "αγανακτισμένους" σε τρία σημεία: 1. Μπροστά στη βουλή 2. Στο μετρό "ευαγγελισμός" 3. Στο παναθηναϊκό στάδιο.
10:30πμ Πολυτεχνείο καλούν οι "δεν πληρώνω"
11:00πμ Πεδίο Άρεως καλούν ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ
11:00πμ Μουσείο καλούν τα πρωτοβάθμια σωματεία, κάποιες συνελεύσεις γειτονιών και πολλές ομάδες, κόμματα ή συλλογικότητες της αριστεράς και της αναρχίας.
12:00πμ Σύνταγμα καλούν άλλες ομάδες ή συλλογικότητες της αριστεράς και της αναρχίας.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
και να μείνουμε εκεί...
Τρίτη 31 Μαΐου 2011
Συναυλία οικονομικής ενίσχυσης μεταναστευτικής εφημερίδας
Παρασκευή 27 Μαΐου 2011
Κινηματογραφικές προβολές στην Στρούγκα
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ
Η ταινία στρέφει το βλέμμα της στα τέλη της δεκαετίας του '40 στο νησί της Ικαρίας. Όταν ο εμφύλιος πόλεμος τελειώνει, μια μικρή αντάρτικη ομάδα ερμηνεύει την απόφαση «το όπλο παρά πόδα» της κομματικής γραμμής με το δικό της τρόπο, δίνοντας το έναυσμα για μια περιπέτεια που θα λήξει μετά από έξι χρόνια. H ζωή των ανταρτών στη ρουτίνα τους αλλά και στις κρίσιμες καταστάσεις, η αλληλεγγύη αλλά και οι αντιθέσεις που δημιουργούνται μεταξύ τους.
H σχέση τους με τον πληθυσμό του νησιού και με έναν πολιτισμό που διατηρεί τη δύναμή του να λειτουργεί αυτόβουλα, πέρα από τις επιταγές της εξουσίας και τις πολιτικές ζυγαριές των καιρών, συνθέτουν το χρονικό της ταινίας, που επιζητά να ανασυστήσει μια στιγμή από τη νεότερη ελληνική ιστορία, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί οριακή για την παγίωση θεσμών και καταστάσεων στις επόμενες δεκαετίες.
Διαβάστε περισσότερα για την ταινία
Πέμπτη 19 Μαΐου 2011
Τροικανοί και εκπρόσωποί τους: Ανεπιθύμητοι!

Ανεπιθύμητοι!
Την Τετάρτη 18 Μαΐου 19:30, στο πλαίσιο της διεθνούς ημέρας μουσείων και της ανάδειξης του Μουσείου Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου», σε τιμώμενο μουσείο για το 2011 επρόκειτο να επισκεφτεί το Π.Π.Ι.Ε.Δ. ο υπουργός της τρόικας Παύλος Γερουλάνος.
(σ.σ. Τελικά προέκυψε κάποια "ξεχασμένη" της τελευταίας στιγμής υποχρέωση του υπουργού και δεν προσήλθε. Που να μπλέκεις τώρα με την πλέμπα...)
Ο κύριος Γερουλάνος είναι συνυπεύθυνος για την σημερινή κοινωνική και οικονομική κατάσταση της χώρας, καθώς είναι μέλος της προσωπικής κλίκας του πρωθυπουργού και στο παρελθόν έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος και διευθυντής του πολιτικού γραφείου του Παπανδρέου. Είναι θερμός υποστηρικτής του μνημονίου και των ιδιωτικοποιήσεων.
Από την θέση του ως υπουργός πολιτισμού έχει επιτελέσει σπουδαίο έργο όπως η πρόταση για την νομιμοποίηση του τζόγου (φρουτάκια) και η επαγγελματική αποκατάσταση πολλών παλιών του φίλων από την εταιρία «Egon Zehnder» σε καλοπληρωμένες θέσεις συμβούλων. Ο ίδιος ως μεγαλο "ψαράς" έχει ιχθυοκαλλιέργειες (στο όνομα της συζύγου του πλέον) οι οποίες λειτουργούν παράνομα έχοντας μετατρέψει τον κόλπο του Αργοστολίου σε βόθρο.
Η κυβέρνηση της τρόικας που έχει υποταχθεί πλήρως στο ελληνικό και ξένο κεφάλαιο, που έχει ισοπεδώσει μισθούς , συντάξεις και όλα τα δημόσια αγαθά είναι ανεπιθύμητη.
Είναι ντροπή, αυτοί που σπρώχνουν τη νεολαία στη νέα μετανάστευση και οργανώνουν ρατσιστικά πογκρόμ κατά των μεταναστών να εμφανίζονται για να "τιμήσουν" ένα μουσείο προσφύγων.
Δευτέρα 16 Μαΐου 2011
Και σαν πρώτα ανδρειωμένοι...
Πέμπτη 12 Μαΐου 2011
Απόψε 6μμ στα Προπύλαια - Ενάντια στη βαρβαρότητα
Στη φωτογραφία από τη χθεσινή απεργία, ο Γιάννης Κ. λίγο πριν χτυπηθεί από τους "προστάτες του πολίτη"Είναι ένας από εμάς.-
Θα είμαστε εκεί.
Δευτέρα 9 Μαΐου 2011
Τετάρτη 11 Μαίου για όλους τους λόγους που ξέρουμε...
**Σύμφωνα με πληροφορίες από τις συνελεύσεις των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, μπλε λεωφορεία και ηλεκτρικός θα μεταφέρουν κανονικά τους απεργούς στη διαδήλωση της Τετάρτης**
Παρασκευή 29 Απριλίου 2011
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ-ΑΝΤΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!
Η προσπάθεια αυτή γίνεται στα πλαίσια της δημιουργίας εναλλακτικών σχέσεων, ανταλλαγής και προσφοράς ρούχων και αντικειμένων, ένα όμορφο ''πάρε-δώσε'' χωρίς χρηματικό αντίτιμο ένας τρόπος ανταλλαγής, αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας.
Ξαναδίνουμε αξία (άλλο τιμή και άλλο αξία) στα πράγματα μας. Προσφέροντας κάτι το οποίο δεν έχει πλέον αξία για μας, αλλά είναι σε καλή κατάσταση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάποιον άλλον με μεγάλη χαρά. Παίρνουμε δωρεάν ό,τι χαρίζουν οι άλλοι και μας είναι χρήσιμο.
Το χαριστικό παζάρι δεν έχει για μας σκοπό τη φιλανθρωπία αλλά την επικοινωνία και την προσπάθεια εναντίωσης στην καταναλωτική μανία των ημερών.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ
Οι εργατικές κατακτήσεις που συνδέθηκαν με τη Πρωτομαγιά βρίσκονται σήμερα κάτω από τον οδοστρωτήρα της χρεοκοπημένης πολιτικής του μνημονίου. Κι εμείς αντί να παλεύουμε ξανά για τα εργατικά μας δικαιώματα, κρυβόμαστε ως συνήθως στο καβούκι του μίζερου μικροκαταναλωτισμού μας.
Έχουμε ξεχάσει ότι οι εργατικές κατακτήσεις του παρελθόντος που σήμερα ισοπεδώνονται, θεμελιώθηκαν στο αίμα των εργατών του Σικάγο του 1886, των εργατών της Θεσσαλονίκης του 1936, των εκτελεσμένων της κατοχικής Πρωτομαγιάς του 1944. Και παρακολουθούμε τις εξελίξεις ως θεατές από τα ξεπουλημένα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων.
Ας είμαστε ειλικρινείς, δεν υπάρχει κάτι να πανηγυρίσουμε σήμερα στη Πρωτομαγιά. Εκτός αν βάλουμε τα θεμέλια για μια καινούρια αρχή. Εκτός αν πετάξουμε στη θάλασσα τους απατεώνες εργατοπατέρες. Εκτός αν δώσουμε ξανά τις πολιτικές μάχες για τη κοινωνική δικαιοσύνη.
Τιμή στους νεκρούς της εργατικής τάξης.
Η Πρωτομαγιά δεν είναι πανηγύρι!












