Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Εκπαιδευτικό παιχνίδι στα αγγλικά για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Από αυτή την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι, στη Στρούγκα, εκπαιδευτικό
παιχνίδι στα αγγλικά για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Αφορά παιδιά γεννημένα από 1/1/07 έως 30/6/08, και τα μαθήματα θα
γίνονται μια φορά την εβδομάδα ως το καλοκαίρι. Φυσικά θα γίνονται
δωρεάν. Πρώτη συνάντηση γνωριμίας, αυτή την Κυριακή. Σας περιμένουμε
μαζί με τα παιδιά σας.

Πορεία και συγκέντρωση αλληλεγγύης στη Χαλκίδα

Στις 17/09/10 στην ευρύτερη περιοχή του Πανοράματος Ευβοίας οι
αναρχικοί Μιχάλης Τραϊκάπης, Μαρία Οικονόμου και Αλέξανδρος Κόσσυβας
προσάγονται στο Α.Τ. Αρτάκης. Μετά την γνωστοποίηση ότι οι σύντροφοι
είναι αναρχικοί με ενεργό δράση σε κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες,
τους απαγγέλλονται κατηγορίες για ληστεία στην Εθνική Τράπεζα Ψαχνών
Ευβοίας. Αφού δεν υπάρχουν επιβαρυντικά στοιχεία που να τους συνδέουν
με την υπόθεση, τα στοιχεία αυτά έπρεπε να εφευρεθούν.
Κάποιοι ρουφιάνοι κάτοικοι της περιοχής καθοδηγούμενοι από τους
ένστολους μισθοφόρους του κράτους κατασκευάζουν ένα γελοίο και σαθρό
κατηγορητήριο, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την προφυλάκιση των δύο από
τους τρεις συντρόφους. Πέντε μήνες αργότερα ο ανακριτής Χαλκίδας καλεί
τον αναρχικό Βένο Πολυκρέτη ως κατηγορούμενο για την ίδια υπόθεση.
Οι διωκτικοί μηχανισμοί έχοντας στα χέρια τους ένα κατηγορητήριο
έτοιμο να καταρρεύσει, αναζητούν νέους τρόπους για να εκδηλώσουν την
εκδικητική τους μανία. Έτσι δύο μήνες πριν την εκδίκαση της υπόθεσης
στα Ψαχνά, οι αντιφατικές καταθέσεις ενός ψευδομάρτυρα εμπλέκουν τον
Αλέξανδρο Κόσσυβα και την Μαρία Οικονόμου σε νέα υπόθεση ληστείας στην
Ε.Τ. Σχηματαρίου.
Η νέα αυτή δίωξη φυσικά δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά ένα πολιτικά
οργανωμένο σχέδιο του κρατικού μηχανισμού που στοχεύει στην πολιτική
και κοινωνική εξόντωση των αγωνιζόμενων ανθρώπων. Το σύστημα βιώνει
μια βαθιά πολιτική, οικονομική και κοινωνική κρίση, βυθίζοντας την
κοινωνία στην εξαθλίωση, στην εκμετάλλευση και στην καταπίεση. Οι
διώξεις ολοένα και περισσότερων συντρόφων αποδεικνύουν περίτρανα τον
φόβο του συστήματος απέναντι σε επερχόμενες κοινωνικές αντιστάσεις.
Όσο η αντίσταση, η αλληλεγγύη και η συμμετοχή στους κοινωνικούς αγώνες
καταστέλλονται άγρια, τόσο εμείς θα στεκόμαστε αλληλέγγυοι στους
συντρόφους μας.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΜΙΧΑΛΗ ΤΡΑΪΚΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΣΣΥΒΑ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΕΝΟ ΠΟΛΥΚΡΕΤΗ ΠΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ
ΠΟΡΕΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 15/10/11 ΣΤΙΣ 12.00πμ
ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΤΡΙΤΗ 18/10/11 ΣΤΙΣ 9.00πμ
ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Για τις κινητοποιήσεις στη Χαλκίδα θα δρομολογηθεί λεωφορείο από την
Αθήνα. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 6986 817 883

Αντιρατσιστική διαδήλωση στην Νέα Ιωνία

Η Λαϊκή Συνέλευση της Νέας Ιωνίας καλεί σε αντιρατσιστική διαδήλωση το Σάββατο 15 Οκτώβρη στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Σημηριώτη, επί της λεωφόρου Ηρακλείου, μετά τα περιστατικά εναντίον μεταναστών μικροπωλητών από τη δημοτική αστυνομία της πόλης. Να είμαστε όλοι εκεί.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Πολιτική εκδήλωση πρώην απεργών πείνας και άλλων μεταναστών

Συναυλία των Al Musawat με σύμπραξη Ελλήνων μουσικών
Πολιτική εκδήλωση πρώην απεργών πείνας και άλλων μεταναστών
ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΗ, 8:30μμ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΥΨΕΛΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟΣ


Τρία αιτήματα κυριαρχούν στο κάλεσμα που κάνουν οι πρώην απεργοί πείνας της Υπατίας και άλλοι μετανάστες, για την εκδήλωση που διοργανώνουν στo φιλόξενο χώρο της υπό κατάληψη Δημοτικής Αγοράς Κυψέλης στην οδό Φωκίωνος Νέγρη το Σάββατο 8 Οκτώβρη.

  • Να υλοποιηθούν τα συμφωνηθέντα ανάμεσα στους απεργούς πείνας και την κυβέρνηση και πρώτα-πρώτα το δικαίωμα εργασίας, που ακόμη δεν τους έχει δοθεί, μολονότι πέρασε ένα εξάμηνο από την απεργία.
  • Να επιστρέψουν άμεσα στην Ελλάδα οι τρεις πρώην απεργοί πείνας, που αποκλείστηκαν μπαμπέσικα από το δικαίωμα επιστροφής, όταν βρίσκονταν σε νόμιμο ταξίδι στην πατρίδα τους.
  • Να δοθεί άσυλο στους τρεις πολιτικούς πρόσφυγες από τη Δυτική Σαχάρα και να αποφυλακιστούν άμεσα.

Η εκδήλωση θα κλείσει με συναυλία των Al Musawat, που θα μας ταξιδέψουν στους ήχους της Σαχάρας. Μαζί τους θα συμπράξουν Ελληνες μουσικοί, όπως ο Ιλάν Μανουάχ στα σαξόφωνα, ο Γιάννης Ξαρχάκος στην κιθάρα και ο Ντίνος Ξαρχάκος στα κρουστά.

Οι μετανάστες, βιώνοντας με περισσότερο δραματικό τρόπο στην κρίση, αντιμετωπίζοντας καθημερινά τη ρατσιστική κρατική πολιτική και τις επιθέσεις των αποθρασυμμένων φασιστοειδών, ζητούν την έμπρακτη αλληλεγγύη όλων των προοδευτικών ανθρώπων. Σας θέλουμε μαζί μας σ’ αυτή την εκδήλωση, για να διατρανώσουμε την απόφασή μας ν’ αγωνιστούμε όλοι μαζί για τα δικαιώματά μας.

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Παιδικό εργαστήρι την Κυριακή 25/9 στη Στρούγκα

                                                κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Προβολή ντοκιμαντέρ στο καφενείο της Στρούγκας

Η Στρούγκα μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα άνοιξε και σας περιμένει. Το καφενείο λειτουργεί κάθε Πέμπτη και Παρασκευή 8-11 το βράδυ, όπως και κάθε Κυριακή 11-2 το μεσημέρι. Οι συνελεύσεις της συλλογικότητας γίνονται κάθε Τρίτη στις 8. Αυτή την Παρασκευή, στα πλαίσια της λειτουργίας του καφενείου θα προβληθεί το ντοκιμαντέρ "What the bleep do we know?", μια ταινία που μιλά για την κβαντική φυσική και τις φιλοσοφικές συνέπειες των ευρημάτων της. 

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Συγκέντρωση - Πορεία στη Νέα Φιλαδέλφεια τη Δευτέρα 27/6


κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Είναι φορές που πράγματι, τα πολλά λόγια ΕΙΝΑΙ φτώχεια
Να είμαστε όλοι εκεί γειτόνοι...



Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Απόψε στην πλ. Μουστακλή (εργατικές) στις 8.30μμ

κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση


Όπως και το περασμένο καλοκαίρι, έτσι και φέτος αφήνουμε για λίγο τον ελεύθερο κοινωνικό χώρο της Στρούγκας και προσπαθούμε να πραγματοποιήσουμε τη συνάντηση και την επικοινωνία στους δημόσιους χώρους που μας ανήκουν: στις πλατείες της γειτονιάς.

Θέλουμε αυτές οι συζητήσεις που όλοι πλέον κάνουμε και οι προβληματισμοί μας, να πάψουν να βρίσκονται στην απομόνωση του σπιτιού και του κλειστού οικογενειακού ή φιλικού περιβάλλοντος. Θέλουμε τις εμπειρίες, τις δυσκολίες, τις απόψεις, τη θλίψη ή την αισιοδοξία που έχει ο καθένας κι η καθεμιά από μας να βρεθούν έξω, δημόσια, να γίνονται κτήμα όλων των γειτόνων και θέμα συζήτησης. Πρώτα να μάθουμε τι απασχολεί τον καθένα από εμάς και ύστερα να συζητήσουμε πιθανούς τρόπους να τα αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί.

Με απλά λόγια, να ξαναπάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας.

Αν όχι εμείς
ποιοι;
κι αν όχι τώρα
πότε;

Η πρώτη φετινή συγκέντρωση θα γίνει απόψε Τρίτη, στην πλ. Σπύρου Μουστακλή, δίπλα στο 3ο δημοτικό σχολείο και στις εργατικές πολυκατοικίες. Θα προβληθεί η ταινία "Ακαδημία Πλάτωνος" του Φίλιππου Τσίτου και μετά θα επιχειρηθεί να συζητήσουμε όλοι όσοι βρεθούμε εκεί.

Η προβολή αρχίζει στις 20.30.

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Τετάρτη 15 Ιούνη: ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ και να μείνουμε εκεί...


Το μεσοπρόθεσμο σχέδιο έχει ήδη κατατεθεί προς ψήφιση στη βουλή και απειλεί να ρημάξει όποια κοινωνική κατάκτηση ή δημόσιο πλούτο απέμεινε από το πρώτο μνημόνιο.

Ο χρόνος λιγοστεύει για τα εργασιακά μας δικαιώματα, την υγεία, την παιδεία, το ψωμί και την ελευθερία μας...

(διαβάστε εδώ το επίσημο κείμενο του μεσοπρόθεσμου. πριν ένα χρόνο ίσως μπορούσαμε να πούμε ότι δεν ξέραμε. τώρα όμως ξέρουμε τι σημαίνουν όλα αυτά...)

Τα καλέσματα πιο πολλά από ποτέ.
Διαλέγουμε και παίρνουμε:

7:00πμ Περικύκλωση της βουλής από "αγανακτισμένους" σε τρία σημεία: 1. Μπροστά στη βουλή 2. Στο μετρό "ευαγγελισμός" 3. Στο παναθηναϊκό στάδιο.

10:30πμ Πολυτεχνείο καλούν οι "δεν πληρώνω"

11:00πμ Πεδίο Άρεως καλούν ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ

11:00πμ Μουσείο καλούν τα πρωτοβάθμια σωματεία, κάποιες συνελεύσεις γειτονιών και πολλές ομάδες, κόμματα ή συλλογικότητες της αριστεράς και της αναρχίας.

12:00πμ Σύνταγμα καλούν άλλες ομάδες ή συλλογικότητες της αριστεράς και της αναρχίας.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
και να μείνουμε εκεί...

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Συναυλία οικονομικής ενίσχυσης μεταναστευτικής εφημερίδας


Το Σαββάτο 4/6/11 στις 8.30μμ στη "Στρούγκα" θα γίνει συναυλία
από τους al musawat σε αράβικη παραδοσιακή μουσική με στοιχεία jazz

Ο σκοπός είναι να ενισχύσουμε οικονομικά στα πρώτα της βήματα
τη μεταναστευτική εφημερίδα "Αλήθεια"

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Κινηματογραφικές προβολές στην Στρούγκα

οι κινηματογραφικές προβολές στην Στρούγκα συνεχίζονται. Από αυτή την Κυριακή, αφιέρωμα στον ελληνικό κινηματογράφο. Ξεκινάμε με το "Ούλοι εμείς εφέντη" του Λεωνίδα Βαρδαρού.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ

Η ταινία στρέφει το βλέμμα της στα τέλη της δεκαετίας του '40 στο νησί της Ικαρίας. Όταν ο εμφύλιος πόλεμος τελειώνει, μια μικρή αντάρτικη ομάδα ερμηνεύει την απόφαση «το όπλο παρά πόδα» της κομματικής γραμμής με το δικό της τρόπο, δίνοντας το έναυσμα για μια περιπέτεια που θα λήξει μετά από έξι χρόνια. H ζωή των ανταρτών στη ρουτίνα τους αλλά και στις κρίσιμες καταστάσεις, η αλληλεγγύη αλλά και οι αντιθέσεις που δημιουργούνται μεταξύ τους.

H σχέση τους με τον πληθυσμό του νησιού και με έναν πολιτισμό που διατηρεί τη δύναμή του να λειτουργεί αυτόβουλα, πέρα από τις επιταγές της εξουσίας και τις πολιτικές ζυγαριές των καιρών, συνθέτουν το χρονικό της ταινίας, που επιζητά να ανασυστήσει μια στιγμή από τη νεότερη ελληνική ιστορία, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί οριακή για την παγίωση θεσμών και καταστάσεων στις επόμενες δεκαετίες.

Διαβάστε περισσότερα για την ταινία




 



Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Τροικανοί και εκπρόσωποί τους: Ανεπιθύμητοι!


Ανεπιθύμητοι!

Την Τετάρτη 18 Μαΐου 19:30, στο πλαίσιο της διεθνούς ημέρας μουσείων και της ανάδειξης του Μουσείου Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου», σε τιμώμενο μουσείο για το 2011 επρόκειτο να επισκεφτεί το Π.Π.Ι.Ε.Δ. ο υπουργός της τρόικας Παύλος Γερουλάνος.

(σ.σ. Τελικά προέκυψε κάποια "ξεχασμένη" της τελευταίας στιγμής υποχρέωση του υπουργού και δεν προσήλθε. Που να μπλέκεις τώρα με την πλέμπα...)

Ο κύριος Γερουλάνος είναι συνυπεύθυνος για την σημερινή κοινωνική και οικονομική κατάσταση της χώρας, καθώς είναι μέλος της προσωπικής κλίκας του πρωθυπουργού και στο παρελθόν έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος και διευθυντής του πολιτικού γραφείου του Παπανδρέου. Είναι θερμός υποστηρικτής του μνημονίου και των ιδιωτικοποιήσεων.

Από την θέση του ως υπουργός πολιτισμού έχει επιτελέσει σπουδαίο έργο όπως η πρόταση για την νομιμοποίηση του τζόγου (φρουτάκια) και η επαγγελματική αποκατάσταση πολλών παλιών του φίλων από την εταιρία «Egon Zehnder» σε καλοπληρωμένες θέσεις συμβούλων. Ο ίδιος ως μεγαλο "ψαράς" έχει ιχθυοκαλλιέργειες (στο όνομα της συζύγου του πλέον) οι οποίες λειτουργούν παράνομα έχοντας μετατρέψει τον κόλπο του Αργοστολίου σε βόθρο.

Η κυβέρνηση της τρόικας που έχει υποταχθεί πλήρως στο ελληνικό και ξένο κεφάλαιο, που έχει ισοπεδώσει μισθούς , συντάξεις και όλα τα δημόσια αγαθά είναι ανεπιθύμητη.

Είναι ντροπή, αυτοί που σπρώχνουν τη νεολαία στη νέα μετανάστευση και οργανώνουν ρατσιστικά πογκρόμ κατά των μεταναστών να εμφανίζονται για να "τιμήσουν" ένα μουσείο προσφύγων.

Καμία ανοχή στους εκπρόσωπους κυβέρνησης - Ε.Ε. - ΔΝΤ

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Νέας Φιλαδέλφειας

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Και σαν πρώτα ανδρειωμένοι...


Μετρήσαμε δεκαέξι ανδρειωμένους πάνω σε έναν μετανάστη.
Πέμπτη 12/5/2011. Στην Αθήνα, οδό Αθηνάς.

Χαίρε, ω χαίρε Λευτεριά!

Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Απόψε 6μμ στα Προπύλαια - Ενάντια στη βαρβαρότητα

Στη φωτογραφία από τη χθεσινή απεργία, ο Γιάννης Κ. λίγο πριν χτυπηθεί από τους "προστάτες του πολίτη"

Χθες κατά τις 14:30 στην Πανεπιστημίου χτυπήθηκε απρόκλητα και άγρια η απεργιακή πορεία ενάντια στο μνημόνιο.

Τα αποτελέσματα της επίθεσης των ΜΑΤ μεταξύ άλλων ήταν τουλάχιστον 40 απεργοί διαδηλωτές τραυματίες από τους οποίους τρεις χειρουργήθηκαν γιατί ήταν σοβαρά, και ο ένας παλεύει να κρατηθεί στη ζωή.

Ο Γιάννης Κ. είναι μέλος της συνέλευσης γειτονίας Κυψέλης-Πατησίων και κρατούσε μαζί με άλλους το πανό της συνέλευσης, άοπλος και με το κεφάλι ψηλά, όπως και οι υπόλοιποι γύρω του που επίσης χτυπήθηκαν.

Είναι ένας από εμάς.-

Απόψε στις 6μμ στα Προπύλαια καλείται διαδήλωση από Σωματεία εργαζομένων - ΑΔΕΔΥ - οργανώσεις από όλους τους αντιστεκόμενους πολιτικούς χώρους και πολίτες ενάντια στην αστυνομική βία.

Θα είμαστε εκεί.

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Τετάρτη 11 Μαίου για όλους τους λόγους που ξέρουμε...

"Θάνατος στους καναπέδες
του σπιτιού μας τους χαφιέδες"

Όλοι-ες στο μουσείο 11πμ
(Καλέσματα άφθονα)


**Σύμφωνα με πληροφορίες από τις συνελεύσεις των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, μπλε λεωφορεία και ηλεκτρικός θα μεταφέρουν κανονικά τους απεργούς στη διαδήλωση της Τετάρτης**

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Την Πρωτομαγιά το απόγευμα ελάτε με τα παιδιά σας στο παιδικό εργαστήρι της Στρούγκας. Το εργαστήρι θα πραγματοποιηθεί από τις 5 το απόγευμα ως τις 9 το βραδάκι. Θα φτιάξουμε ανοιξιάτικες μολυβοθήκες (παπάκια, πασχαλίτσες, κουνελάκια).


ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ-ΑΝΤΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!

Το τριήμερο της Πρωτομαγιάς η Κατάληψη Στρούγκα θα φιλοξενήσει ένα Χαριστικό και Ανταλλακτικό Παζάρι.

Η προσπάθεια αυτή γίνεται στα πλαίσια της δημιουργίας εναλλακτικών σχέσεων, ανταλλαγής και προσφοράς ρούχων και αντικειμένων, ένα όμορφο ''πάρε-δώσε'' χωρίς χρηματικό αντίτιμο ένας τρόπος ανταλλαγής, αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας.

Ξαναδίνουμε αξία (άλλο τιμή και άλλο αξία) στα πράγματα μας. Προσφέροντας κάτι το οποίο δεν έχει πλέον αξία για μας, αλλά είναι σε καλή κατάσταση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάποιον άλλον με μεγάλη χαρά. Παίρνουμε δωρεάν ό,τι χαρίζουν οι άλλοι και μας είναι χρήσιμο.

Το χαριστικό παζάρι δεν έχει για μας σκοπό τη φιλανθρωπία αλλά την επικοινωνία και την προσπάθεια εναντίωσης στην καταναλωτική μανία των ημερών.

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

Τις μέρες που η εργατική αξιοπρέπεια χωλαίνει, ξεσαλώνουν οι φιέστες για την άνοιξη. Κι όμως ο Γορίλας είναι παρών με τρόπο που πλέον τρομάζουμε στ' αλήθεια.

Οι εργατικές κατακτήσεις που συνδέθηκαν με τη Πρωτομαγιά βρίσκονται σήμερα κάτω από τον οδοστρωτήρα της χρεοκοπημένης πολιτικής του μνημονίου. Κι εμείς αντί να παλεύουμε ξανά για τα εργατικά μας δικαιώματα, κρυβόμαστε ως συνήθως στο καβούκι του μίζερου μικροκαταναλωτισμού μας.

Έχουμε ξεχάσει ότι οι εργατικές κατακτήσεις του παρελθόντος που σήμερα ισοπεδώνονται, θεμελιώθηκαν στο αίμα των εργατών του Σικάγο του 1886, των εργατών της Θεσσαλονίκης του 1936, των εκτελεσμένων της κατοχικής Πρωτομαγιάς του 1944. Και παρακολουθούμε τις εξελίξεις ως θεατές από τα ξεπουλημένα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων.

Ας είμαστε ειλικρινείς, δεν υπάρχει κάτι να πανηγυρίσουμε σήμερα στη Πρωτομαγιά. Εκτός αν βάλουμε τα θεμέλια για μια καινούρια αρχή. Εκτός αν πετάξουμε στη θάλασσα τους απατεώνες εργατοπατέρες. Εκτός αν δώσουμε ξανά τις πολιτικές μάχες για τη κοινωνική δικαιοσύνη.

Τιμή στους νεκρούς της εργατικής τάξης.

Η Πρωτομαγιά δεν είναι πανηγύρι!